C-C-CV – Prin cunoaștere și credință ne construim viitorul – Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava
Proiectul a fost propus de coordonatorul de grant Țebrean Lavinia Teodora, care declară:
„În cadrul proiectului ,,C-C-CV – Prin cunoaștere și credință ne construim viitorul s-au derulat:
– activități remediale , de aprofundare si performanță, P.A.S. (Progres, Acces, Succes) cu ore de pregătire pentru examenul de Bacalaureat;
– activități în cadrul atelierului de interdisciplinaritate (Cultură, Educație, Relaționare) cu ateliere de lucru: pictură pe sticlă, muzică bizantina, spiritualitate si istorie bisericească, limba engleză;
– activități de consiliere cu atelier de dezvoltare personală „Îmi pasă! Provocare -Atitudine-Sprijin-Acces”și activități de dezvoltare a abilităților socio-emoționale (N.O.I. Naturalețe, Optimism, Interrelaționare).
Toate aceste activități s-au desfășurat în spații amenajate prin proiectul ROSE și dotate cu table interactive, videoproiectoare, computere, copiatoare și o sala dotată cu materialele pentru pictură.
Activitățile s-au desfășurat pe parcursul celor doi ani de proiect 2020-2022 și au implicat cei o sută de elevi ai seminarului. Partenerul spiritual al proiectului – Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților, ne-a susținut și sprijinit în toate demersurile noastre, iar un alt partener al proiectului care ne-a acordat un sprijin important a fost grupul părintilor. Considerăm că toate proiectele nu pot fi realizate doar în școală, ele continuă și acasă, și în comunitate.
La buna desfășurare a proiectului au contribuit profesorii care au constituit echipa managerială precum și cei din echipa de implementare formată din cadre didactice laice si preoți. Prin tot ceea ce facem în proiect urmărim ca elevii noștri, viitori preoți, să poată transmite mesaje religioase și moralitate socială cu mai multă ușurință, să ajungă la oameni prin mijloace tradiționale și moderne.
Ne-am dori să prezentăm acest proiect ca pe o mare realizare, ținân cont de promovabilitatea bacalaureatului de 93,33%. Îl considerăm un proiect de 10×10 =(grup țintă 100 de elevi), elevi cu un orizont mai larg de cunoaștere, cu dorință de a performa in profesia pe care si au ales să o urmeze.”