Ambasadori ROSE

prof. Claudia Bălici

Claudia Bălici este profesor de psihopedagogie specială, titular de peste 18 ani la Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă „Rudolf Steiner” Hunedoara.

Din 2016 și până în prezent își desfășoară activitatea la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara împărțind în jumătăți egale funcția de inspector școlar pentru învățământul special și special integrat și inspector școlar pentru proiecte educaționale.

Studii:

Licențiată în Științele Educației – Universitatea de Vest din Timișoara

Licențiată în Filologie, Facultatea de Litere – Universitatea „Transilvania” din Brașov

Masterat: Management Educațional – Universitatea „1 Decembrie 1918” din  Alba Iulia

Activitate profesională:

Profesor de psihopedagogie specială la Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă „Rudolf Steiner” Hunedoara pentru elevi cu deficiențe grave, severe și asociate, în alternativa de pedagogie curativă,  inspector școlar pentru învățământul special și special integrat și inspector școlar pentru proiecte educaționale.

A făcut parte din echipe de implementare în calitate de manager, coordonator, inspector pentru proiecte educaționale sau expert, în mai multe proiecte educaționale, sociale și comunitare (proiecte POCU, Erasmus+, proiecte finanțate din alte surse de finanțare comunitară).

A desfășurat activități de formator pentru Casa Corpului Didactic Hunedoara, este membru în Corpul de Control al Ministerului Educației, membru în Comisia de Protecția Copilului Hunedoara.

Despre activitatea ROSE

„Am avut oportunitatea de a intra în Proiectul ROSE încă din 2016 de la etapa de facilitare, alături de liceele alocate pentru sprijin și consultanță.

Am crescut profesional alături de echipele de proiect de la liceele din județul Maramureș, într-o continuă căutare de idei, soluții, instrumente de lucru, care să vină în întâmpinarea frământărilor, îndoielilor, dezamăgirilor dar și a bucuriilor și succesului obținut în implementarea activităților.

Activitatea mea de mentorat din 2019 și până în prezent s-a bazat pe învățare colectivă, schimb de practici și experiențe profesionale, ascultare activă și comunicare permanentă pentru a susține motivația și entuziasmul profesorilor.

Nu a fost ușor dar nici imposibil, dovadă frumoasele rezultate obținute de elevii maramureșeni participanți la activitățile ROSE, dar mai ales evoluția și dezvoltarea comunității școlare datorată impactului pozitiv generat de acest proiect.

Nimic din toate acestea n-ar fi fost posibile dacă nu ar fi existat profesorii dedicați meseriei de dascăl, care au identificat numeroase soluții în beneficiul elevilor lor, astfel încât să depășească multe dintre obstacolele și  provocările generate de contextul pandemic sau de alte situații neprevăzute.”